سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامران و هومن بهترین هستن

نویسنده:   کامران بهروزی(84/8/18 ::  12:16 صبح)

همکاری کامران و هومن در پروژه ی مایکلی eMJey؟!

بیتا، مدیر بخش انگلیسی سایت eMJey در کالیفرنیا، روز جمعه 28 مرداد ماه در اولین اجرای زنده ی آلبوم "بیست" از کامران و هومن، که در کلوپی در Orange County با شرکت حدود چهارصد نفر برگزار میشد، حضور یافت.

Hooman_Kamran_01.jpg

بیتا در بین اجرای آهنگها، پاکتی را که حاوی عکسی از او در کنار مایکل جکسون بود، به هومن تحویل میدهد.

MJ_Bita.jpg

"پاکت را بالا گرفتم تا هومن آن را از من تحویل بگیرد. او پرسید که آیا پاکت مال اوست. با تایید من پاکت را گرفت و چند قدم عقب تر رفت و پاکت را باز کرد."

hooman_01.jpg

"هومن با دیدن این عکس بسیار خوشحال شد و عکس را از داخل پاکت بیرون آورد و به تمام حضار نشان داد."

بیتا همچنین کامران و هومن را از پروژه ی جدید eMJey باخبر ساخته است. همکاری این دو هنرمند جوان در این پروژه ی مایکلی، ما را خوشحال خواهد کرد.

Hooman_Kamran_02.jpg

کامران و هومن: مایکل جکسون برای ما سمبل خوبی است

در مصاحبه ای که کامران و هومن در شبکه طپش داشتند به ستایش و تمجید از مایکل جکسون پرداختند. علیرضا امیرقاسمی مجری برنامه در این مصاحبه از آنها پرسید که دلیل تقلید حرکات آنها از مایکل جکسون چیست. او مستقیما به حرکات هومن در ویدیو کلیپهایش اشاره کرد. هومن در جواب گفت "به هیچ وجه قصد نداشته و ندارم که این موضوع را القا کنم که دارم مایکل جکسون می شوم. همانطوری که مایکل جکسون از جیمز براون و دیگر بزرگان عصر خود تاثیر گرفته است، من هم از کودکی از او تاثیر گرفته ام." او اضافه کرد "یادم می آید پیش از خروج از ایران با مشاهده ویدیوی Thriller جذب او شدم و پس از مهاجرت به کانادا آلبومهای Bad و Dangerous و آلبومهای بعدی را یکی پس از دیگری شنیدم و لذت بردم. اما بیشتر از موسیقی و حرکاتش، شخصیت و رفتار او تحسین برانگیز است." کامران نیز گفت "همه خانواده ما از طرفدارهای مایکل جکسون هستند. هرچند یک دنیا تحت تاثیر مایکل قرار گرفته اند، که با مشاهده شبکه MTV می توانید این موضوع را درک کنید، اما خیلی ها مثل هومن به دنبال جزئیات رفتارهای او هستند. او خیلی در باره مایکل مطالعه می کند. گاهی هومن می آید و به ما می گوید ببینید، اینجا را بخوانید، مایکل جکسون فلان قدر به کودکان کمک کرد، مایکل جکسون فلان پروژه خیرخواهانه را انجام داد." کامران در جواب سوالی که به بازوبند مایکلی اشاره داشت گفت که این بازوبند اشاره ای نمادین به صلح دارد.

050817-kamran-hooman-jackson.jpg

برای این دو هنرمند جوان آرزوی موفقیت می کنیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

صفحه اصلی

شناسنامه

ایمیل

 RSS 


کل بازدید:54797

بازدید امروز:4

بازدید دیروز:1


پارسی بلاگ

وبلاگ های فارسی

بخش مدیریت




اوقات شرعی


درباره خودم

کامران و هومن بهترین هستن

لوگوی خودم

کامران و هومن بهترین هستن


لینک دوستان

عکس های کامران و هومن
عکس های مدیر وبلاگ
عکس خواننده های مختلف
عکس های شقایق
بزرگترین وبلاگ در بره کامران و هومن


حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 
>

آرشیو

پاییز 1384

. با پارسی بلاگ نویسندگی را آغاز کنید